onsdag 11. juli 2012

Det enkle er det beste?



Jeg har sydd en hel del i det siste. Holder på med fem store bestillinger på kryss av hverandre..
og midt i mellom alle bestillinger har det blitt pannbånd, luer, t - shirt og kjole til meg selv. Her en den ene. Inspirert av marine farger, blått, rødt og hvitt.
Noen ganger er det enkle det abolutt beste.
 Synes jeg.


En liten sløyfe pynter opp antrekket.


Mørk blå interlock fra Stof2000, og ribb fra Hilco. Sløyfe fra panduro.
Kjolemønstret ble tegnet i går kveld.
Er veldig fornøyd med det! 


Rullefald i nedkant.
Jeg planlegger en cardigan eller bolero til denne enkle kjolen.
Selvsagt i dette stoffet som matchet perfekt på fargene.

 
Jeg sier bare om dette blomstrete bambus jersey stoffet fra Tiljamiid : 
-for en kvalitet!!! Det er som silke!
Gleder meg som en unge til alle plaggene jeg skal lage av det..:p
 

Gleder meg allerede til å bruke denne kjolen!

Oppsamlingsinnlegg fra siste ukes syjunta kommer etterhvert.

KLEM FRA INGVIL

1 kommentar: