torsdag 16. august 2012

Gekko blomster igjen!


Gekko blomster igjen.
Denne gang i str S.
Mitt kjære søte tantebarn endte opp med å få denne da hun kom hit på sommerferie fra Hakadal.


 Rullefall i nedkant og hvit ribb.
Enkelt og greit :)
Eget mønster.
Vil og ha en slik kjole!


Og et bilde av min kjære fine søster i en ny fargerik topp.

  Hvem sa at grønt ikke er skjønt?


Stoffet er fra Mjukatyger og brun ribb fra Gekko.
Str M.

Og tilsist en livebilde av min datter :) Hun ble super glad for dådyr genseren!
 
Neste dådyr plagg blir med knall blå ribb seg..



 KLEM FRA

INGVIL

2 kommentarer:

  1. Kjempefine plagg! :-) Kanskje jeg plutselig ser den kjolen neste gang jeg er i Hakadal? :-)

    SvarSlett
  2. Flinka! Ho S e prikklik dåkkers tante A på bildet! Og så skjønn min kjære guddatter e, goddatter ;)) Klem

    SvarSlett