torsdag 28. juni 2012

Primærfarger!


Liandlo kommer med så mange flotte stoffer om dagen at de snart tømmer lommeboken min fullstendig! Og ikke har jeg tid til å gjøre annet enn å sy heller..for det klør i fingrene etter å lage klær av stoffene :)

Syntes dette stoffet var så nydelig!
Primærfarger i blått og grønt kan ta pusten fra meg. Noe så enkelt kan altså bare være så fint!!

Begynner å skjønne at jeg er veldig stoffavhengig..



Dette ble en genser til Pernille i str 98.
Mønstret kommer fra Stoff og Stil.
Noe stort i størrelsen, men det gjør ikke noe. Da varer denne herlige genseren lenge!
 



 Har kantet denne gang med interlock fra Stof2000. Jeg skal jammen meg benytte meg av tynn interlock litt oftere fremover..så morsomt og lett å sy på.


Veldig pent synes jeg!



 Denne genseren ble kanonfin på Pernille og matchet en blå bukse fra Moonkids hun hadde i skapet.



Sydde også noen panneband av dette stoffet. 

I love this fabric!

INGVIL

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar