lørdag 28. april 2012

Herlige retro blomstrer!


 Sydde to gensere med lett pufferm til både Thea og Pernille i str 98 og 128. Veldig flott modell fra Ottobre (4/10 tror jeg).


 Stoffet er fra Gekko som de fleste i syverden sikkert har fått med seg:)
Sydde både luer og panneband til alle oss jentene i familien. Virkelige friske vårfarger!




 En liten fotosession tidlig en morgen. Så deilig med blide unger som stiller opp på bilder! Må medgi jeg er altfor dårlig til å knipse bilder av jentene..på tross av mitt svindyre kamerakjøp..må nok skjerpe meg litt fremover!


 Lillesøster har fortsatt ikke fått på seg buksa denne morgenen og poserer på strømpelesten:)Ikke fått håret på stell heller denne morgenen..men hva gjør vel det?!


 Thea i kanonform!


 ..og pappa foreslår en liten oppstilt session:)..som ikke ble så aller verst!





Bilder tatt med mobilen senere på dagen:
Pernille vil ikke kle av seg lua og ser på barne tv med den på..
 


 Fornøyde unger. Og da er jeg og fornøyd!

Under er bilder av skjørt som ble sydd til genserne i deilig velour fra Ikasyr. Vippeskjørt modell og brun ribb fra Gekko.






 Str 128.

Str 98.


Holder nå på med å sy t- shirter til skjørtene. Blir fine sommersett:)


INGVIL

4 kommentarer:

  1. Så fine dei var=)Gekko stoffene er blandt mine favoritter.

    SvarSlett
  2. Hei hei! Og takk for det :) Ja, i starten var jeg ikke like begeistret for sirklene til Gekko - men må si stoffene hennes bare blir bedre og bedre <3 Blir liksom aldri lei stoffene i motsetning til mye annet tøy jeg ender opp med å kjøpe :) I love it! :) (måtte titte innom bloggen din også -- så koselig den var. Jeg er følger fra nå:)

    SvarSlett
  3. Så fine jente i fine klær! Retroblomstran va knallfine. Du e så dyktig! Bøye meg i støvet for alt du får til no like før termin. Stå på, søte deg! Klem

    SvarSlett
  4. Hihi, det har gått i pakking og flytting den siste tiden...men har belønnet meg selv med sying når det har vært tid og rom for det.. 0g når øynene har holdt seg åpne uten fyrstikkere:)Men er jo så gøy når ungene blir så glade som det de gjør :) KLEM tilbake!

    SvarSlett