lørdag 4. desember 2010




Nytt hus og nytt syrom!

Vi har endelig flyttet inn i nytt hus og i
dag har mannen og min svigerfar med
(ironisk nok i disse førjulstider)
 navnet Snekker Andersen,
laget meg et sybord slik at jeg har fått
samlet alle maskinene mine på
en plass!



LYKKE!

Nå gjenstår det bare litt maling på benene,
en god stol og
litt rydding og fiksing - så
blir det bra!

PÅ grunn av flyttingen og jobb har det blitt
lite tid til blogging og sying.
Men nå begynner vi sånn smått å
komme oss i orden her - og hobbyrommet
mitt tar form...
Så snart blir det produksjon igjen.
Håper dere som venter på bestilling
smører dere litt med talmodighet :)




Masse nye stoffer på lager!!
I morgen tenkte jeg å legge ut en fullstendig
oversikt over alle stoffene jeg har.

Da kan du som har lagt inn bestilling, men
ikke bestemt deg for hvilket mønster du vil ha på
produktet,titte innom her å se på stoffene!



Siste luebestilling
som skulle være julegaver
til noen langt sør i landet..

.. og Pernille med pingviner på
hvitt og blått!



Ha en trivelig helg alle sammen !!

1 kommentar:

  1. Å, d ble kjempe fint, kjære du! Tenk, no har du endelig gooood plass til å dyrke hobbyen din! :) D ser veldig stilig og ikke minst praktisk ut - kos deg! Sees snart! Klem

    SvarSlett