mandag 22. november 2010




Nye stoff og luer!

Endelig fikk jeg sydd en liten bestilling
som skal til Tromsø.
Jeg har mange bestillinger nå før jul -
og jeg må prioritere å sy luer til
dere som har vært tidlig ute å bestille.

Denne uken blir jeg travelt opptatt med 
å flytte, men så snart vi har kommet oss
i orden blir det sydd luer igjen!

Dessuten venter jeg på en stor bestilling
med fleece i slutten av denne uka, så
får ikke sydd så mye uten fleecen
uansett :)




Turkis og lilla froske luer


De er så fiine!


Det er mange som lurer på om det
mulig å få luene foret med fleece.
Svaret er JA ;)



Gult er kult!


I morgen blir det altså flytting på oss.
Gruer meg!
Men så flytter vi inn i et super trivelig hus, så
jeg GLEDER meg også veldig!

Skal blir så koselig å ordne i stand til jul i år!

Gleder du deg til jul?

Ha en god natt
alle sammen!

1 kommentar: