torsdag 22. april 2010

ENDELIG tilbake på nett!

Endelig har pc`en min kommet fra service og jeg er tilbake på nett. LYKKE! Tiden uten pc har vært preget av abstinenser (!) etter bloggverden, mailboksen min og alle de fantastiske nettbutikkene her ute .. så deilig å omsider kunne sette seg ned med en hjemme laget kaffe latte på morgenkvisten og endelig surfe på nettet  igjen med god samvittighet mens lillemor sover sin lille morgen blund. Men jeg må innrømme at jeg nok til daglig bruker litt for mye tid på pc`en... har oppdaget hvor effektiv jeg man kan være her uten internett i hus. Husarbeidet blir jo unnagjort på rekordtid! Og når husarbeidet er unnagjort, da setter man hjernen i sving for å finne på noe å nytt og koselig å gjøre..og ja, man kan risikere å bli svært så kreativ! Kreativitet innebærer ofte store prosjekter som både tar MYE tid og koster ofte penger. I mitt tilfelle: Jeg hentet inn symaskinen som sto å samlet støv ute i boden. Dette resulterte ikke bare to store regninger fra Panduro Hobby og Stoff & Stil, men også masse koselige hjemlagede ting.

Gjett om man blir hekta på å sy!! Det er jo så morsomt! Nå drømmer jeg definitivt om eget syrom! Nå er iallfall planen å vente i spenning på siste pakke fra Stoff & Stil, for nå har jeg tusen planer for hva som skal syes..babytøy, sengetøy, søte ugle bamser, leketelt til ungene og oppbevaringsposer av ulike slag.



Bilde av de to putene jeg har sydd. En enkel med søte blomster, og en froskepute. Frosken ble faktisk klipt ut fra en t - shirt kjøpt på Hm for 10 kr som Pernille hadde vokst fra. Bildet under viser bildet Petra trykte til meg som også ble bestilt fra den fantastiske web- shoppen hennes Petrified in pink. Ble det ikke flott? Når skal du åpne shoppen igjen, Petra? Jeg venter i spenning! Den lille søte wallstickersen kommer fra Panduro. Kalenderen ved siden av har Prinsesse Thea selv dekorert. Er hun ikke flink?! Fra nettbutikken til Petra bestilte jeg også en hilsen til de som var i dåpen til Pernille. Ble så imponert over takkekortene..ja egentlig hele den koselige forsendingen...alt var så flott pakket inn, med koselige kort og hilsner. Jeg fikk til og med en ekstra liten plakat av den store dere ser på bildet her under. Tuuusen takk Petra!




Ble ikke denne veggen søt? Jeg er iallefall fornøyd! Dekorativt og ikke minst fargerikt. Rammene kjøpte jeg på Åhlens. Skal legge ut bilder etterhvert av det andre jeg har sydd og Pernilles nyinnredet rom.. må bare få orden på bildene og denne pcen som virker helt fremmed etter servicen..den trenger definitivt styling ettersom den ikke engang har bakggrunnsbilde på skrivebordet..

Ha en fabelaktig dag!
Klem fra Ingvil


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar