fredag 3. august 2012

Bodyer og en anbefaling!




  
To boder har ligget ferdige og ublogget på sybordet men dog uten knapper. Passet perfekt å gjøre de klar til bruk nå som Lykkedragens nye trykknappetang havnet i min kjææære postkasse!

Jeg ble absolutt ikke skuffet.


 Jeg var bare nødt til å prøve denne ut allerede i kveld da jeg var så spent på resultatet. Synes det er så irriterende å banke knapper fast med hammer. Tipper flere tenker det samme som meg! Utrolig støyende og irriterende kjdelig arbeid.
 Knappene til denne tangen er små og disse finner man ofte på kjøpte bodyer fra butikken. Det var rett og slett morsomt (!) å feste disse knappene fast når jeg bare fikk teken på det :)

Bodyen er sydd i Jersey med aper fra Stoff og Stil og lime ribb fra Znok. Kjente det var litt trivelig å sy på "gammelt" stoff igjen.

Str 80.
Mønster: Heilt Spesiell


 Body nr to er også sydd i str 80.
Tøyet er fra Znok og er designet fra Ahlard.
Elsker det!
Lys blå ribb fra Stoff og Stil og mønster som forrige body.




De lyseblå søte trykknappene matchet perfekt de lyseblå kantene på fargen!
  



Jeg ble veldig fornøyd med resultatet!


Konkusjonen er: 

Knappetangen er verdt hver krone!
Men må nok få litt nedre dreisen på den først..
 

Slik ser tanga ut:
Surf og kjøp! 



Riktig God helg alle
min kjære bloggvenner!

Og dere andre lesere:)

Klem fra Ingvil

2 kommentarer:

  1. Kjempe fine bodyar! Herligt stoff!
    God helg til deg og :)

    SvarSlett
  2. Heilt enig med deg! Verdt kvar krone. Eg fekk knappetanga i posten her om dagen.Testa ut med det samme og det var jo heilt fantastisk=)

    Kjempe fine bodyar. Ønske deg ei god helg vidare=)

    SvarSlett