torsdag 28. juli 2011

Til ettertanke da..



.. jeg har vært i en boble den siste uka!

Å ha ferie når en nasjonal katastrofe inntreffer er ikke bra!
Jeg har regelrett sittet klistret til tv 
og pc skjermene i en uke nå.
Jeg er rystet, lei meg og forstår ikke hvorfor?!
Som alle andre..

I slike stunder setter man virkelig pris
på alle små og store gleder i ens hjem. 
Jeg tenker på alle de som er direkte rammet 
av terrorhelga og klarer ikke få ut sangen
"Til ungdommen" ut av hodet mitt..

Det har med andre ord blitt lite sying den siste uka. Jeg som hadde så mange planer..
- og nå har jeg kastet bort dyrebar tid.

Men vi har da koset oss sammen med barna 
den siste uka også da.. ;)
Rart hvor man får livet i perspektiv etter en slik hendelse (og for oss bare via media). 

Hva betyr livet for deg? 

For meg er det å se mine barn leke, er friske og lykkelige.. og kjenne at jeg er, eksisterer, lever..
På godt og vondt i hverdagen!



 Vi skrev navnene våre i sanden..
Kvennes er en nydelig plass på jorda! 
Jeg elsker slike sommerdager som 
disse!!




***


Småfolk veske!


        Sydd i kveld på bestilling fra min tante.
Jeg har tidligere sydd maken i brunt og hvitt til meg selv - ei veske jeg har fått mange trivelige tilbakemeldinger på!


Elsker Småfolk stoffet!!

Denne gang ble veska sydd et nummer større eller to enn min.. Juristen som skal bruke den har sikkert behov for plass til masse papirer;)

Håper min tante blir like glad i veska som det jeg er i min :)



Håper alle der ute har det bra!

3 kommentarer:

  1. Hei! Å så nydelig veska ble!! Helt perfekt - du er så flink å sy! Kjempefine bilder av de søte små! Herlig med sommer! :) Stor stor klem fra tante

    SvarSlett
  2. Hei :) og takk! Vi kommer innom dere i løpet av helga - veska er meg. Vi sees, klem!

    SvarSlett
  3. Ja, det setter virkelig ting i perspektiv. Jeg har mistet en kjær studievenninne, det føles uvirkelig og utrolig urettferdig. Vi (studievennene mine) har vært med på rosetog, blomsternedleggelse og vandring rundt i området der man kan se noe av det forferdelige smellet her i Oslo. Fint å lese diktet ditt, har du skrevet det selv? Nå gleder jeg meg bare til å komme meg hjem, det blir fint å se dere. Kanskje vi kan få oss en tur sammen på Kvennes? Helt enig, der er det nydelig :) Ha en fin helg - stor klem

    SvarSlett