lørdag 16. juli 2011

Bitt av fedilla!




Det ble ikke mindre enn 20 meter stoff på meg
av de nye monstertruckene og feene i denne omgang..

Og glad er jeg for det!

De er fantastiske!

**
Men lurer på om Venke har byttet leverandør på
stoffet denne gang?
Det var litt tynnere men dog noe lengere i bredden.
Trodde det rosa festoffet skulle være noen nyanser mørkere, - men det lilla var som jeg hadde forestilt meg, og 
det ble min favoritt denne gang.

Thea var med på å pakke opp eska med alle stoffene, og hun ønsket seg med det samme en genser i rosa.


Og rosa genser ble det i kveld!

Buksa til genseren vil bli i samme farge som ermene her. Den skal ha sort/hvite stripete synlige lommer - og ribben i beina skal være i samme farge som feen har på kjolen sin. Skal bli så BRA til slutt, selv om det nå er LITT mye ROSA her ;)

Fe stoffet finnes nå i tre farger:

rosa, lilla og grønn

Monstertrucksene:
lime/sort, grønn/turkis, turkis/sort og beige/sort.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar