onsdag 1. juni 2011




Lue og skjørt


Nå har jeg sydd unna de fleste bestillinger, men har fortsatt noe jeg skulle rukket over før avreise i morgen..men nå er det ferie. Så det får være til neste helg. Da skal jeg sy masse av det nydelige rødhette tøyet og forsøke meg på "kreftluer". Gleeder meg til prosjektet. 
Håper den lille jenta som venter på kreftlua klarer å vente til da..



 
Nå er det pakking som teller.
Og i siste liten fikk jeg sydd sammen dette skjørtet i str 122 til den største prinsessa i huset. Gjett om hun ble fornøyd!



Tidligere har ikke Thea vært så fornøyd 
med mine hjemlaga klær, men den siste tiden har hun jammen meg lagt inn haugevis med bestillinger! 
GØY!

Nå tar BIRKIS en ukes velfortjent ferie.
Riktig god pinse alle sammen!



KLEM FRA INGVIL


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar