torsdag 5. mai 2011


Små søte feer!

**

Festoffet har vært like populært hos
jentene som monstertrucksene har
vært hos guttene.

Jeg er nå tom for feer og turkise
biler - men tar inn en stor
ladning når jeg er
tilbake fra Bergen!

Siste rest av grønne feer ble
en genser til Pernille.




Litt uklart bilde og farger.
Men resultatet ble flott!

Sydd i str 92.

Litt koselig å ha tid til å sy litt
til mine egen små innimellom
slagene :)




Produsenten av dette tøyet er tom
på lager for de beigelilla feene,
og hun vet ikke om hun trykker
opp mer...



*fingerscrossed*

**

Jeg drømmer også om stoffet i
andre flotte farger..








Kanskje hun trykker opp noen av
disse fargene til oss etterhvert
istedet?

Blir spennende å se!

**

Til alle dere som har lagt inn
bestilling:

- ingenting blir sydd nå før til
neste uke!
Håper dere har forståelse for dette
da jeg vil være bortreist et
par dager.


Ha en trivelig helg alle!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar