søndag 22. mai 2011

Ny luemodell


I dag har jeg testet ut en ny luemodell.
 Alltid like morsomt!
Men denne er nok beregnet for vinteren da
jeg har foret den med fleece.
Jeg får teste uten foret i morgen!
Sydd i str 1 år.
Jeg er spent på å prøve den på
Pernille i morgen! 

Lua er litt i overkant av trang på 
"luedukka" mi, men den er dog beregnet
på voksenluer:)


Lua har trykknapp under haken og
ble altså til på de underbare
pingvinene. Denne gang i lilla.
Det ble også sydd på andre pingviner i
kveld, men resultatet får vente til imorgen!
Er spent på å se resultatet av syjuntaen
selv.. 


***


Nå går det sakte men sikkert
mot ferie og sommer. 
På fredag tar jeg to uker ferie og
nå er det nedtelling til syden.

GJETT OM MAN GLEDER SEG!!
Så da var det bare å finne frem 
mønstre til sommertøy de nærmeste dagene
da! 


Klem fra
Ingvil



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar