mandag 2. mai 2011



Min søte lille datter vil ikke 
ha lua på seg i barnehagen.

Den hiver hun i alle søledammene!
Jeg fikk beskjed om å skaffe
lue med knyting!

Positivt:
- et syoppdrag! Jippi!!

Negativt:
- jeg skulle jo egentlig 
bruke sytiden til noe annet.. 

Vel, knyting ble det..



 Pernille


Vi får se hvordan denne lua fungerer!


**

Jeg drømmer om å sette saksa i alle
de deilige stoffene som havner
på sybordet mitt..


Men det ser ikke ut som om det blir
tid med det første.

Til helga skal jeg og min søster
reise til Bergen.
Og noen få uker etter dette
reiser vi til syden.

Skal bli litt deilig med ferie!

Her i Nord er det snøskredsfare og 
i sør brannskogsfare.

Jeg bør definitivt begynne å planlegge
kofferten min!

Ønsker deg en riktig god 
mandag!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar