lørdag 15. januar 2011







red fox fabric by anda on Spoonflower - custom fabric

  
..starter året med å ønske alle riktig godt nyttår
og kan nå annonsere at Birkis er blitt et
 rykende ferskt
FIRMA! :)

 JIPPI!!

Jeg jobber nå med å få en bildeoversikt
 på bloggen min med alle stoffene
og produktene mine.
Det kan også se ut til at det blir nettside på
 www.birkis.no !
Det skal sies at jeg ikke er den mest datakyndige,
så der trengs det litt profesjonell hjelp.

Håper dette blir et spennende sy år og
jeg er herved klar for nye oppdrag!
 Nytt for året blir gensere og bodyer.
Og selvsagt luer, panneband og buff :)
Jeg gleder meg!

Skulle så gjerne vist dere noen bilder av
 årets første gensere, men da pc`en har virus får jeg ikke lastet opp noe :(

Må innrømme at det har vært litt deilig
med"syfri" etter jula, og jeg har bare 
sydd smått og stort til mine egne.
Ellers har tiden etter jul gått til å rydde i skuffer og skap.
Vi begynner sånn smått å komme oss på plass i det lille hvite huset vårt;)

Jeg benytter anledningen til å presentere noen nye stoffer:



                             Beige grå monstertruck


Paraplyflygere

                           ENDELIG noe med pinnsvin!

Aper

                                   Blå og rosa aper

Aper

                      Et nytt parti med de grønne feene!
                      Jeg har fått de siste opptrykte
                       meterne fra produsenten..


                                    Og helt fra USA:

red fox fabric by anda on Spoonflower - custom fabric

   Røde rever

Bunny Squee Fabric - Large fabric by voodoorabbit on Spoonflower - custom fabric

                                                                  Og kaniner!


Jeg skal også utarbeide en veiledene prisliste.
Mange planer for BIRKIS dette året!

HA EN FABELAKTIG
LØRDAGSKVELD!

Ingvil

3 kommentarer:

  1. Gratulerer så mye!! og masse lykke til, gleder meg til å lese hvordan det går.

    Ha en fiin kveld

    Klem Agnes

    SvarSlett
  2. Hei Agnes!

    Så koselig at du har vært innom å lagt igjen hilsen - har savnet sååå å blogge, men kjedelig når man ikke kan laste opp egne bilder. Sukk, håper pc`en får en skikkelig overhaling her snart!! :) Må jo få vist frem barnerommene og alle de nye produktene. Gleder meg. Ønsker deg også masse lykke til med NY jobb..det blir spennende å følge deg inn i det nye året! Glad du ikke la ned bloggen din <3 Vi blogges!

    God helg!

    Ingvil

    SvarSlett
  3. Så flott! Vi glede oss veldig - du e jo så flink og drivkraftig! Blir spennanes å se ka 2011 vil by på for alle mann ;) Klem

    SvarSlett