søndag 12. desember 2010

Lue og Buff

*med frosker og fleece*



Jeg fikk en forespørsel om jeg kunne
sy en lue med fleece til en liten jente.
Det kunne jeg selvsagt!

Mammaen til denne jenta kjenner jeg
fra sykepleieskolen. Og gjett om jeg storkoset
med å sy i det fine stoffet, så da ble det
en buff tilhørende lua også!

Datteren min er jo kjent for å helst ikke
ville ha noe jeg syr til henne, men nå
lurte hun på om dette settet var til
denne. Det var det jo ikke :)
Så nå har jeg fått lue/buff bestilling
hos største prinsessen.

Det var ikke verst !



På bildet ovenfor ser dere ulike pannebånd som
er sydd og solgt.

Om dere lurer på hvorfor det er så stille på
bloggen min for tiden så er saken veldig
enkel: JEG SYR!!

Men nå er det desverre bestillingsstopp slik
at jeg rekker sy mine siste egne gaver!

Dvs de bestillingene som er komme det siste døgnet
blir sydd før jul :)


Fleeceforede halser!

Fortsatt GOD SØNDAG!!

Ingvil




4 kommentarer:

  1. Åå, så flink du e! :) D e godt å høre at du kose deg m sying. Glede meg til vi sees igjen, om få daga! Stor klem fra oss med ønske om en fin søndag til dåkker også ♥

    SvarSlett
  2. E helt imponert over deg, Ingvil! Alt ser jo kjempefint ut! Bra smak du har;) Håpe vi sees i romjula. Vi kommer hjem lillejulaften. Stå på, det her kommer til å bli kjempestort. Sjekk BLAFRE, en familiebedrift som har gjort stort. Har mye av de samme mønstran som du. Stor juleklem fra Hilde;)

    SvarSlett
  3. Du e så flink Ingvil :D
    De luen vi kjøpte på messa e flittig brukt. Vi får så mage fine kommentarer om kor fin dem e :)

    SvarSlett
  4. Du e så FLINK Ingvil! Så man rekk ikke få bestilt en julegave?:( e seint ute vet...

    SvarSlett