torsdag 4. november 2010




Oliver Furniture!

Jeg har for lengst lagt min elsk på 
 disse hærlige møblene fra
Oliver Furniture`s.

Vi flytter snart inn i et hvitt og
nostalgisk hus..så jeg
funderte nå på om jeg skulle invistere
i noen nye møbler til de små!

                                       En nydelig liten slagbenk for de minste..?


 Eller noen av disse nydelige møblene?

                                

Eller noe å henge opp kjolene på?
Vi har lite skap plass på prinsessenes rom..


                                 

                                      Eller hva med denne nydelige hylla?

       

 Eller denne tallerkenhylla?


Alle bildene er lånt fra Babazar.

Jeg glemmer ikke disse møblene med det
første!

Gjør du?

Ingvil


4 kommentarer:

  1. Oliver furniture er bare helt fantastiske møbler, vi er forhandlere av møblene men har ikke ett eneste møbel selv enda. Det må jo være en stor skam hi hi.

    Ha en god kveld

    Klem
    Agnes

    SvarSlett
  2. Hei Agnes!

    Sier du det, ja! Hehe, ja det må dere få inn i butikken. Tipper de vil selge seg selv da :) De er så NYDELIGE! *sikle*på*

    Blir dere å forhandle disse møblene på bestilling ? :)Jeg skulle gjerne hatt det klesstativet..

    SvarSlett
  3. Tips Ingvil; mye billigere, og ganske likt klesstativ får du på Ikea! ;) Kan jo evt. spraylakkeres.

    SvarSlett
  4. Oi, det har eg ikke fått med meg! I tre altså? Hmm, skulle fått noen til å tatt seg en ikea tur for meg da:)

    SvarSlett