søndag 10. oktober 2010


Hipp Hipp Hurra for 1-åringen !

*PERNILLE*

I dag skal vi spise kake som jeg og den
 store
 prinsessen bakte i går.
Vi har visst bakt litt for mye,
så meste parten havner i
fryseren.
Men kjekt å ha når man får
uventet besøk!

 Bursdagsbarnet med ny lue




I går kveld sydde jeg noen bestillinger
 og fikk egentlig bare sydd halvparten.
 Tiden gikk jo
så himla fort, men jeg storkoset
meg!

De fire luene som ble sydd.


Skal sy resten av luene i kveld.


Så til dere som venter på ny lue/
panneband,
sender de avgårde i morgen!




Disse pannebandene er forresten til
far og datter!

KULT!

Jeg blir veldig glad for "live -bilder"
der luene/pannebandene er i bruk!


Jeg får henge i å sy i kveld.
Etter kakespisingen vel og merke!

På tirsdag får jeg en hel del nye
stoffer. Da skal jeg sy luer til mine
fine tantebarn. Så tenkte jeg å starte
sånn smått på noen julegaver!

A lot to do!

Satser også på å sy noen nye
sengesett til uka. Gleeder meg!!

Håper du har hatt en flott helg!


Ingvil

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar