lørdag 14. august 2010




SYINSPIRASJON



Det går mot høst og jeg har hevet meg til for å sy pannebånd og luer.
 Her ser dere elefant pannebånd jeg sydde i går til meg selv og Thea.

Er de ikke stilige?

Sitter nå å bestiller mer jerseystoff slik at jeg kan sy disse i ulike
mønster og farger.

Kanskje disse kan bli noen fine gaver etterhvert?
Bilder av luene kommer senere.

Fikk også en god start på den ene luhkkaen i går.
Slik ser den foreløbig ut:

Blir det bra tror du?

 

Jeg har nettopp fått noen nye spennende stoff fra Danmark!
Sjekk ut stof2000 om du ennå ikke har gjort det..



Vet ikke helt hva dette skal bli enda.

Forslag?

2 kommentarer:

  1. Du e så flink, Ingvil! Luhkkaen e super til en prinsesse :) De nye stoffan e sikkert bra til klær, eller kanskje en duk, putetrekk, tøyservietta eller veske til de små? Glede meg til å se ka du finn på :)

    SvarSlett
  2. Takk takk kjære du! :) Håpe luhkkaene blir bra. Så enkle å sy! Trur det skal bli bleiepose av det ene stoffet, liten duk til thea og kanskje vesker? Takk for tips!! Vi sees i morgen til kake. Go klem!

    SvarSlett