torsdag 29. april 2010

Snart helg ♥


Her er noen bilder fra Pernille`s rom. Veggbokstavene har jeg lagt ut bilder av tidligere, de har bare fått en oppgradering nå med noen wall stickers kaniner på. Ble søte!
Har hatt en stor opprydning på rommet til lillemor da hun fikk ny seng for ikke så lenge siden. Er ikke ferdig med å fikse der inne, og ble nok et mye større prosjekt enn først tenkt. Men er jo så morsomt! Skal legge ut bilder når jeg begynner å nærme meg ferdig!


Ser dere den fiiine krakken Pernille fikk av sine gudforeldre? Med navn og nyfødt bilde på (bildet er under rumpa på kaninen). Det flotte bildet med bokstavene fikk hun av Petra fra Sverige. Av henne kjøpte jeg takkekort fra dåpen til Pernille og noen andre søte ting. I bakgrunnen ser dere den nye senga til lillemor. Venter på nytt stoff fra Stoff & Stil og fra Danmark nå for å kunne sy videre... Har en hel liste med ting jeg skal sy. Først på listen står sengetøy, puter og ugler til den nye Junosenga. Gleder meg sånn!


Denne lille kommoden er faktisk kjøpt på IKEA for noen år tilbake. Synes fortsatt den er like søt den dag i dag! Grønne plastikkblomstrer gjør seg på barnerom.. og barna kan bare rive dem ned så mye de vil. Her skal det nemlig LEKES!


Pernilles englevinger og  kjole fra vintage kolleksjonen til Kappa hl. Kjøpte meg selv også en flott kjole, men er enda litt usikker på om jeg skal beholde den. Hadde tenkt jeg skulle ha den på meg i et bryllup til sommeren, men skal prøve den med alt tilbehøret før jeg bestemmer meg. Thea fikk en forkle kjole, den var virkelig nydelig på! Det lille bildet som henger ved siden av kjolen til Pernille, er en prinsesse på erten fra maileg kjøpt på en nettbutikk.


Et lite bilde fra bokhyllen på Thea`s rom. Hun simpelthen elsker bøker og puslespill!  Utfordringen er å finne plass til alt dette, men det er en stor glede at hun interesserer seg for dette. Så her i huset fylles vi opp av nettopp dette! Bare koselig!



Måtte legge ut bilde av Pernille tatt i formiddag. Hun er blitt så stor! Snart 7 mnd allerede. Tiden flyr! Nå er det på tide med litt skjønnhets søvn..



Men helt tilslutt: Sjekk ut bloggen til Victoria! Hun har 25 % på hele butikken i morgen!

Ha en fabelaktig torsdagskveld, snart er det helg!


Klem fra Ingvil

1 kommentar:

  1. Hmm, her e d jo mange flotte innlegg e har gått glipp av, sorry! Så mye fint du vise frem fra hjemmet dåkkers! E også fan av bøker og spill, og syns vintagekolleksjon e så fin! Men her i Oslo va d temmelig utplukka da e va og såg sist. Så godt å se at Pernille veks og trives, tida går så fort når dem e i den der alderen! Ser søsterlikheta mellom ho og ho Thea, men dem e ellers ikke så veldig lik. Trur eg e enig m dem som syns at babya i bunn og grunn ligne mest på seg sjøl ;) Nydelig, e ho. Klem

    SvarSlett